poniedziałek, 16 maja 2016

Ziaja peeling

Dobry wieczór, wieczór dobry :)


Dzisiaj słów kilka o marce Ziaja i jej peelingu do twarzy.



Kupiłam jakiś czas temu peeling do twarzy, bo postanowiłam o nią zadbać. Tłusta, z lekkim trądzikiem. Zaczęło mnie to naprawdę denerwować. Powiedziałam w końcu sobie, że trzeba coś z tym zrobić. Zainwestowałam więc w peeling.


Czy jestem zadowolona? Już po pierwszym zastosowaniu moja skóra na twarzy była niesamowicie gładka i miękka! Tak bardzo mi się to spodobało, że nie mogłam przestać gładzić się po policzkach. Naprawdę bardzo mi się to spodobało. Peeling oczyścił również moją skórę z porów, nie są już tak widoczne jak do tej pory. Zaskórniki również jakby mniej wyskakiwały. Ogólnie polecam. Myślę, że o twarz warto zadbać w każdym wieku i powinno się to robić. Także nie zastanawiajcie się długo i lećcie do drogerii kupić peelingi do twarzy :).


Ilość zużytych opakowań: w trakcie pierwszego
Wydajność: duża
Cena: Przystępna
Czy kupiłabym go ponownie: Jak najbardziej

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz