sobota, 14 maja 2016

Kosmetyczny szał, czyli gazetka biedronki

Cześć!


   Pierwsza sprawa, robicie zakupy w biedronce? Zapewne większość z was tak albo chociaż pewna część z was.  Druga sprawa lubicie kupować kosmetyki? Tutaj nie powinno być żadnych wątpliwości, bo z całą pewnością tak! Stąd mój dzisiejszy post. W biedronce jest kosmetyczny szał. Od jakiegoś czasu biedronka sprzedaje gamę kosmetyków do makijażu, włosów i paznokci. Dużo osób mówi, że kosmetyki z marketu są czasem lepsze niż od tych z drogerii. Czy faktycznie?

  Ja z czystym sercem mogę powiedzieć, że sama kupuję kosmetyki w biedronce i jestem naprawdę zadowolona. Kupuję tam lakiery do paznokci, fluid, puder, tusz do rzęs, szampony i ostatnio kupiłam perfum i piling do twarzy. Nie narzekam, naprawdę.

Ostatnio przeglądałam gazetkę biedronki i znalazłam niezłą ofertę kosmetyczną.











Ja przedstawiam wam te, które mnie zainteresowały. Najbardziej z nich wszystkich spodobał mi się podkład maybeline Dream satin liquid. Cena jest również zachęcająca, więc może się skuszę. Muszę jednak zobaczyć go osobiście, ale to przy okazji jak będę w biedronce :).
A Wy kupujecie kosmetyki w biedronce albo innych marketach? Jaka jest wasza opinia na ich temat?
Chwalcie się!


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz