czwartek, 5 maja 2016

Wiko Lenny

Witajcie,


   Dzisiaj chciałabym zrecenzować wam smartfona marki Wiko. Telefon niby jak każdy inny. Wzięłam go z plusa w mixie. Poleciła mi go Pani, która pracowała w tym salonie.
Koszt 3zł, a do tego gratis przenośny głośniczek. Myślę sobie, świetnie, biorę! Czy warto?


Tak, Parametry telefonu znajdziecie tutaj, nie będę ich przepisywać, bo po co :)

Chciałam tylko napisać wam o mojej opini, o moich odczuciach odnośnie tego telefonu. Bardzo spodobał mi się fakt, że ma dwie wymienne tylne klapki - czarną i miętową. Obecnie mam włożoną miętową. Jest to klapka nie rysująca się. Mogę z całego serca to potwierdzić, bo nie mam ochronnej gumy czy pokrowca i nie mam na niej ani jednej rysy za co ogromny plus!


Kolejne co mi się w nim podoba to duży ekran - 5 cali. Zawsze chciałam mieć duży telefon, więc jest naprawdę idealny.

Ma dwa aparaty - przedni 2Mpx i tylny 5Mpx. Jak dla mnie może być. Robi nawet ładne zdjęcia, nie mam wielkich wymagań, w końcu to telefon, urządzenie do dzwonienia i wysyłania wiadomości, a nie do fotografowania. Jak będę chciała robić profesjonalne zdjęcia to kupię sobie aparat, wiadomo :). Aparat posiada lampę błyskową, co też jest bardzo wygodne.


Android 4.4 KitKat. Chyba jest telefon Wiko już z najowszą wersją androida, o ile się nie mylę, bo widziałam ostatnio w jakiejś gazetce. Nie narzekam, nie jestem wymagająca, naprawdę. Jak dla mnie działa dobrze.


Ogólna ocena telefonu. Hm.. 7/10. Nie dam 10, bo niestety czasem się zacina, kiedy włączam odtwarzacz muzyki. Leci piosenka i kiedy powinna już zaczynać się druga odtwarzacz się zacina i trzeba go wyłączyć, bo przestaje odpowiadać.

Co tam jeszcze.. Czasem kiedy chcę włączyć Wi-Fi (nie przez ustawienia, tylko jak ściągam pasek z góry) nie da się, bo coś się przycina i muszę wtedy właśnie włączyć przez ustawienia albo zwyczajnie uruchomić telefon na nowo, wtedy wszystko wraca do normy.


Szczerze mówiąc jestem zadowolona z tego telefonu. Naprawdę jeżeli ktoś nie ma wielkich wymagań ten telefon jest dla Niego odpowiedni. Dzwoni, smsy wysyła, można pograć, posłuchać muzyki.


Jestem na TAK :)








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz