piątek, 6 maja 2016

Gorąco! Czyli czas na top! :)

Witam!

   Dzisiejszy dzień był naprawdę piękny. Ciepły i słoneczny. W pracy było niesamowicie gorąco. Ciężko w taki ciepły dzień pracować w bluzie albo w długim rękawie. Ale nie tylko pracować. Kiedy jest Ci ciepło odruchowo ściągasz długi rękaw. Jednak okazuje się, że pod bluzą czy jakimkolwiek okryciem wierzchnim masz ubraną niezbyt ładną bluzkę. Wyblakłą albo rozciągniętą. Myślisz sobie chyba czas najwyższy zakupić jakieś nowe bluzki! A na taką pogodę najlepsze są TOPY! Tak, topy! Ja osobiście jestem miłośniczką bokserek, jednak mam w planach zainwestować w zwiewne koszule na grubych ramiączkach. Znalazłam bardzo ciekawe i modne topy, bluzki i wszystko co nadaje się na ten sezon letni. W tym roku stawiamy na odkryte ramiona. Jednak ostatnio są też modne krótkie topy, które również mi się podobają.






Które wam się najbardziej podobają? Może sobie coś wybierzecie? Pozdrawiam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz