poniedziałek, 2 maja 2016

Pora zacząć

Dzień dobry!

    Jestem Agnieszka. nie ta, która dawno tutaj nie mieszka, ani też nie ta, która zdradzała w piosence Wilków o Baśce. Po prostu Agnieszka. Długo przymierzałam się do założenia bloga i proszę! W końcu zebrałam się na odwagę i oto jestem! Agnieszka w całej okazałości. Taka sobie zwyczajna dziewczyna o zwyczajnym życiu. Pomyślałam "A co mi szkodzi! Nie uda się to trudno! Świat się nie zawali! Jeśli nie spróbuję to się nie przekonam!". Myślę, że wszystkiego należy w życiu spróbować. No może z wyjątkiem narkotyków, bo tego bym nie tknęła. No i zabić też bym nie zabiła. No to faktycznie, jednak nie wszystkiego hihi :). O czym będę pisać? Pozwólcie, że dowiadywać się o tym będziecie na bieżąco. Nie chcę narzucać jakiejś wybranej tematyki, bo tak naprawdę nie wiem czy kiedyś nie przyjdzie mi ochota napisać o czymś innym. Może powiem tak. Po trochu o wszystkim. Jeżeli coś mnie zainteresuje, na pewno się z wami tym podzielę. Chciałabym was zachęcić do odwiedzania i czytania mojego bloga. Nie wiem czy mój pierwszy wpis jest zachęcający, ale bynajmniej próbowałam :). W takim razie do następnego napisania! Cześć! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz